Известие

Collapse
No announcement yet.

Вентилатора на парното не работи. . .

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вентилатора на парното не работи. . .

    Колеги, преди няколко дена вентилатора на парното спря да духа. . . Проверих тези бушони - ок са. . . А като пусна директен плюс от акумулатора към вентилатора си върти - значи той самия е наред. . .
    Attached Files

  • #2
    Предпазителя може да е изправен,но там релетата са изложени на влага и често контактните им крачета клеясват-от там лош контакт или никакъв!
    овчар

    Comment


    • #3
      Коя е годината на производство?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        2007 година фейслифт. . . И четох във форума за това реле до чистачките, свалих корите обаче там няма тези релета и бушони - да не би само преди фейслифта да са там а при моя модел да са ги преместили. . . Къде се намират релетата за този вентилатор. .

        Comment


        • #5
          В блока с предпазители и релета в моторния отсек:



          F8 e 30 амперов. Релето ( T8 ) трябва да е задействано, когато колата е на контакт.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Бушона е ок, а релето размених със съседно за проба и няма резултат - вентилатора си стачкува. . . Други идеи. . .

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от италианеца Покажи съобщение
              Бушона е ок, а релето размених със съседно за проба и няма резултат - вентилатора си стачкува. . . Други идеи. . .
              Не разбрах, дали релето включва, когато колата е на контакт.

              Освен предпазителите F5, F7, F13 и F19 в таблото под волана, провери и предпазителя и двете релета в блока в багажника:



              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Добре, утре ще проверя и ще пиша. . .

                Comment


                • #9
                  Релето в двигателния отсек си цъка когато дам на контактр както и двете релета отзад. . . И бушона е наред. . . А може ли управлението на климатроника да е повредено - разкрих го и го изключих според инструкцията от снимката, давам на контакт и климата изобщо не се активира - изписва OFF. . . А забелязах, че е сменяно - на кутийката има маркировка като от автоморга - марка и модел написани с боя - значи е правило проблем в миналото. . .
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    Поясни малко, как си подавал постоянен + на вентилатора, когато си установил, че така той върти.

                    Когато колата е на контакт на дебелия червен кабел на буксата на вентилатора има ли +12V ?


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #11
                      Не, няма напрежение на червения кабел към вентилатора когато дам на контакт. . . Затова го прекъснах и го свързах директно към плюса на акумулатора. . . Тогава без да е на контакт също не тръгва, а щом включа на контакт се задейства нормално, и дори степените си работят без проблем. . . Всъщност в общи линии е това - само плюсът на вентилатора някъде се губи. . . То като последно решение това и ще направя - един директен кабел и всичко ще е ок. . .

                      Comment


                      • #12
                        +12V на червения кабел на буксата на вентилатора трябва да дойдат от релето T8 за което писах в пост №5. Накратко - ако допуснем, че релето е изправно, то някъде е прекъсната веригата между неговия извод 87 и пина с червения кабел от буксата на вентилатора. Извади релето и премери дали има +12V (постоянно) на извод 30 на релето.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Разбрах, утре ще го направя. . .

                          Comment


                          • #14
                            Да там има постоянен + 12v дори и когато не е на контакт. . .

                            Comment


                            • #15
                              Да разбирам, че има постоянен + на извод 30 на релето?

                              Търси тогава, къде се губи веригата между извод 87 на релето и пина с червения кабел от буската на вентилатора.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X